Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 255 059 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

Zdjęcia w galeriach.


homoseksualizm w natarciu

środa, 23 marca 2011 22:06

 

Homo   Związki cz.II

 


 

          Większość normalnych ludzi, którzy dotąd nie interesowali się problemem homoseksualizmu jest zdziwiona jak to się stało, że lobby gejowskie zdobywa coraz większą aprobatę dla swoich celów. Aby odpowiedzieć na to pytanie trzeba cofnąć się do 1987 r. kiedy to w gejowskim czsopiśmie „Guide Magazine” ukazał się artykuł formułujący cele propagandy homoseksualnej. Na początku oczywiście chciano rozmiękczyć opinię publiczną, uczynić swój program strawnym dla przeciętnego Amerykanina i zaistnieć w mediach. „Przynajmniej na początku dążymy do znieczulenia publiczności i niczego więcej. Nie możemy oczekiwać pełnego "dowartościowania" czy "zrozumienia" homoseksualizmu przez przeciętnego Amerykanina. Darujcie sobie przekonywanie mas, że homoseksualizm to coś dobrego. Ale jeśli tylko potraficie sprawić, by pomyślały, że to coś innego i wzruszyły ramionami, to właściwie już wygraliście bitwę o prawa”. Aby uzyskać pożadane cele wyznaczono sześć głownych punktów:

Krok 1

 Mówcie o homoseksualistach i homoseksualizmie tak często i tak głośno, jak to możliwe

    O tym, że można mówić o gejach przy każdej nadarzającej się okazji wszyscy przekonują się rzeczywiście na każym kroku. Przykładem jest sport masowy i takie pomysły jak w Holandii, gdzie : „Lewicowa partia holenderska wystąpiła z propozycja, by dziewczęta w minispódniczkach, całujące zwycięzców etapowych słynnego wyścigu kolarskiego Giro d'Italia, w Amsterdamie zastąpiła para gejów […]Jeden na dziesięciu kolarzy jest gejem - powiedział autor propozycji, radny miejski Fjodor Molenaar, z partii Zielona Lewica, która jest w koalicji rządzącej Amsterdamem.”  (www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/sport/zwycieskich-kolarzy-beda-calowac-geje, 19.02.2010) Ostatnio z mediów dowiedzieliśmu się  o tym, że polscy geje chcą swojej trybuny na Euro 2012 i będzie to Tęczowa Trybuna… 

       

 

Krok 2:

przedstawiajcie gejów jako ofiary, nie jako agresywnych rywali


„Medialna kampania nagłaśniająca wizerunek geja-ofiary powinna stosować symbole, które obniżają w opinii publicznej poczucie zagrożenia, osłabiają jej mechanizmy obronne i wzmacniają wiarygodność roli ofiary […] Szczegółowe zdjęcia pobitych gejów, udramatyzowane opowieści o niepewności swego miejsca pracy i dachu nad głową, o odbieraniu prawa do opieki nad dzieckiem oraz o publicznych upokorzeniach”
  Ta zasada została doskonale przyswojona przez polskich gejów. Wszyscy pamiętamy jak czołowy gej RP Robert Biedroń w 2010 r. uświadomił sobie, że aby grać rolę prześladowanego geja potrzebuje jakiegoś publicznego incydentu. W tym celu udał się na Marsz Niepodległości w dniu 11 listopada sprowokować manifestantów.  Niestety przeszkodziła mu w tym Policja zabezpieczająca manifestację, rozwścieczony i zdesperowany rzucił się na Policjantów.

Krok 3:
dajcie obrońcom poczucie, że działają w dobrej sprawie


„Szczególnie ważne, by ruch gejowski podczepił swoją sprawę do powszechnie akceptowanych standardów prawa i sprawiedliwości. Heteroseksualni obrońcy gejów muszą mieć bowiem pod ręką przekonującą odpowiedź na moralne argumenty ich wrogów. Homofobi ubierają swój emocjonalny wstręt w ciężkie szaty dogmatów religijnych. Obrońcy praw gejów muszą więc być gotowi odpierać dogmaty zasadami.”


Krok 4:
zadbajcie, żeby geje dobrze wypadali              

 

Honorowy poczet gejów i biseksualistów zapiera dech. Od Sokratesa do Szekspira, od Aleksandra Wielkiego do Aleksandra Hamiltona, od Michała Anioła do Walta Whitmana, od Safony do Gertrudy Stein - lista jest stara, ale wciąż szokuje heteroseksualną Amerykę. W krótkim czasie zręczna i bystra kampania medialna może przemienić wspólnotę gejowską w matkę chrzestną cywilizacji zachodniej.

Równolegle nie powinniśmy zapominać o poparciu ze strony gwiazd.


Krok 5:
sprawcie, aby wrogowie wypadli źle

Na późniejszym etapie kampanii, kiedy już reklamy gejowskie spowszednieją, nadejdzie czas rozprawić się z pozostającymi nadal przeciwnikami. Mówiąc bez ogródek - trzeba ich zmieszać z błotem. Mamy przy tym dwojakie cele. Po pierwsze chcemy zastąpić pewną siebie homofobię ogółu wstydem i poczuciem winy. Po drugie chcemy sprawić, by wrogowie gejów wyglądali tak paskudnie, że przeciętny Amerykanin będzie chciał się od nich trzymać z daleka.


Krok 6:
szukajcie funduszy

Intensywna kampania w rodzaju tu opisanej wymaga niespotykanych dotąd wydatków przez wiele miesięcy, a nawet całe lata. Skuteczna reklama kosztuje. Dopiero wiele milionów dolarów może rozpędzić machinę. W tym kraju mieszka 10 - 15 milionów osób o wyraźnej tendencji homoseksualnej. Jeśli każdy z nich wpłaciłby dwa dolary na kampanię, to budżet byłby porównywalny z tym, czym dysponują najgłośniejsi wrogowie. A ponieważ geje nieutrzymujący rodziny zwykle mają więcej pieniędzy na swobodne wydatki niż przeciętnie, mogą wpłacić znacznie więcej.

(Zob: http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/plus_minus_070616/plus_minus_a_7.html)

 


Podziel się
oceń
3
0

komentarze (3) | dodaj komentarz

Zdjęcia w galeriach.


czwartek, 29 czerwca 2017

Licznik odwiedzin:  224 880  

Kalendarz

« marzec »
pn wt śr cz pt sb nd
 010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

O mnie

Tajna Wiedza eXtremalna- wiedza dla nas, nie dla mas.

O moim bloogu

Walcz, albo giń w gąszczu informacji.

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Ulubione strony

Wyszukaj

Wpisz szukaną frazę i kliknij Szukaj:

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 224880

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Bloog.pl

Bloog.pl